Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

08. 04. 2009.

Keksi s čokoladom i narančom

Evo, opet je došlo vrijeme pečenja tih suho-sitnih kolača. Naravno, mogu se oni peći tijekom cijele godine. Ali ja to ne radim, jedva se prisilim za Božić i Uskrs: ))) Oni koji prate moje blogove znaju da ne volim takve kolače: zašto bih jela nešto tako suho i tvrdo, ako mogu jesti biskvitni kolač s barem tri krema, glazurom od čokolade, svježim voćem… Ne smijem dalje pisati jer mi već cure sline na kremaste kolače, a još ih nisam ni počela raditi. Ali znam da ima ljudi koji više vole te suho-sitne kolače, imam i ja takvih osoba oko sebe:)

I tako sam se ja cijeli vikend bavila tim sitnim kolačima i već su mi izlazili na uši, pa nisam sve dovršila. Uglavnom sam sve ispekla, pa sad to treba dekorirati, spajati pekmezom, kremama...
Danas sam konačno dovršila tj. ukrasila Uskršnje košarice . Ovaj put sam stavljala puno kreme i bombona jer se svi uvijek žale da u tim košarama treba biti puuuuuuuuno M&M bombona, zato su sad košare prenatrpane, ali barem su degustatori zadovoljni:DDD




Sada sam se natjerala da prepišem najkraći recept za jedan od tih suho-sitnih kolača kako bih imala što zakeljiti na blog, pa evo ga:


Keksi s čokoladom i narančom


300 g brašna
200 g margarina
100 g šećera
1 vanilin šećer
naribana kora 1 neprskane naranče
naribana kora pola neprskanog limuna
1 bjelanjak
100 g čokolade za kuhanje

Sve sastojke osim čokolade miješajte rukom da zamijesite glatko tijesto. Dodajte sitno nasjeckanu čokoladu i još jednom premijesite tijesto.
Tijesto razvaljajte na pobrašnjenoj podlozi i kalupima izrežite razne oblike. Poslažite ih na pobrašnjeni lim i pecite u pećnici zagrijanoj na 180 stupnjeva da ostanu svijetli.

Pečene kekse ostavite da se ohlade, po želji, uvaljajte ih u šećer u prahu.

Recept je iz kuharice Kolači - Čarolija užitaka, urednik Nada Ćuk, Zagreb, Gospodarski list, 1998.



3 komentara:

  1. fini su jako, kosarice su prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni ja neisam pretjerani ljubitelj suhih sitnih kolača, al ove košarice mi se jako sviđaju! ;)

    OdgovoriIzbriši