Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

21. 04. 2009.

Uskršnja slatka jaja



Po uzoru na Minjine Novogodišnje jelkice radila sam uskršnja jaja. Jaja sam radila od iste smjese od koje sam radila i svoje jelke .

Jaja
100 g mljevenih keksa
150 g mljevenih oraha
150 g šećera u prahu
100 ml gaziranog soka od naranče
1 žlica kakaa

Krema
400 ml mlijeka
1 prašak za puding od vanilije
4 žlica šećera
150 g maslaca
prehrambene boje


U odgovarajućoj posudi pomiješajte mljevene kekse, orahe, šećer u prahu i kakao. Prelijte sokom i zamijesite da dobijete kompaktnu smjesu.
Dobivenu smjesu stavite na 15 minuta u hladnjak.

Trgajte komade smjese – možete ih vagati da bi sva jaja bila jednaka (jedno jaje – oko 50 g smjese). Od smjese oblikujte kuglicu, a onda od nje oblikujte «jaje»


Od ove količine napravila sam 10 jaja.

Jaja možete staviti na stalke za jaja.Ako nemate stalke možete se poslužiti nečim drugim. Ja sam koristila staklene bočice koje sam napunila suhim voćem.




Za kremu, 100 ml mlijeka pomiješajte sa šećerom i praškom za puding. Ostalo mlijeko zakuhajte i u njemu skuhajte puding.
U mlaki puding umiksajte maslac koji ste prethodno dobro izmiksali. Po potrebi, dodajte šećer u prahu.
Kremu podijelite u nekoliko posudica i u svaku umiješajte neku prehrambenu boju (ili ekstrakt) da dobijete željenu nijansu.

Ako je krema previše gnjecava, stavite ju nakratko u hladnjak.

Pomoću slastičarske šprice (zvjezdasti nastavak) ukrasite jaja. Spremite ih u hladnjak.




Ako imate strpljenja možete to ukrasiti puno ljepše, nego što sam ja. Ne mogu sve nedostatke ovih jaja svaliti na slastičarsku špricu, ali činjenica je da imam strganu slastičarsku špricu i nemam nastavak s malim otvorom. Ovaj nastavak sa zvjezdastim otvorom nije dobar, htjela sam raditi manje cvjetiće, ali nisam uspjela, kad jednom krene, krema se neda zaustaviti, nego samo ide…
Već duže vrijeme planiram kupiti slastičarsku špricu, ali uvijek se uvjeravam da ova moja dobro funkcionira. Ipak, u ovakvim trenutcima mi je žao što si nisam kupila nekakvu špricu!!!



Najviše mi je išlo na živce što sam prije upotrebe druge boje svaki put prvo morala oprati špricu i nastavak.



Osim jaja radila sam i nešto što bi se moglo nazvati «svemirski cvjetovi» ili «nedorađena ideja». A to je ovo:




To su trebali biti cvjetovi. Radila sam ih na isti način kao i jaja. Ukrašavala sam ih istom kremom, ali nije sve ispalo onako kako sam planirala. Imala sam (tehničkih) poteškoća: strgana slastičarska šprica, neodgovarajući nastavak na slastičarskoj šprici, nedovoljno razrađen koncept, pogreške u nacrtanoj šabloni, pogrešna kalkulacija… Moram za idući Uskrs do kraja razraditi ovu ideju:DDD



Broj komentara: 9:

  1. Prekrasna ideja, i prekrasna jaja. Cvjetovi sliče na zumbule samo što imaju neobične boje :) Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka čast na ideji i uratku!

    OdgovoriIzbriši
  3. bas su dekorativni, prelijepa jaja:)

    OdgovoriIzbriši
  4. predivna ideja, a i cvjetovi mi se sviđaju

    OdgovoriIzbriši
  5. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Divna ideja i divna izvedba! Super si to napravila. :)
    Sorry na ovom gornjem obrisanom komentaru, nešto sam zabrljala pa sam ga morala izbrisati! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Upravo sam tražila nešto ovakvo! Predivna ideja!

    OdgovoriIzbriši