Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

22. 05. 2009.

FBI rukavice: Sweet Sensation



U sklopu blog-druženja koje je pokrenula mamajac s bloga Cooks and bakes u svibnju 2009. «pod istragom» je blog Sweet Sensation .

Na prvi pogled oduševio me recept za

Quiche s blitvom i svježim sirom

Tijesto
150 g pšeničnog glatkog brašna
100 g kukuruznog brašna
pola čajne žlice soli
pola čajne žlice praška za pecivo
125 g hladnog maslaca
100 g svježeg sira
1 jaje

Nadjev
600 g blitve
3 češnja češnjaka
150 g svježeg sira
300 g kiselog vrhnja
80 ml mlijeka
2 jaja
malo peršinovog lišća
sol, papar,
muškatni oraščić

Za tijesto, pomiješajte obje vrste brašna, pa dodajte sol, prašak i maslac narezan na listiće. Maslac prstima utrljajte u brašno da dobijete mrvičastu smjesu. Zatim dodajte ocijeđeni, ispasirani (zdrobljeni) sir i jaje te zamijesite glatko tijesto. Tijesto zamotajte u foliju i stavite u hladnjak na 30 minuta.

Ohlađeno tijesto razvaljajte u krug veći nego što je dno kalupa za pečenje. Pomoću valjka tijesto prebacite u namašten kalup i prstima dobro utisnite uz dno i stranice kalupa, višak koji visi preko ruba kalupa odrežite. Nabockajte tijesto vilicom i stavite ga u hladnjak na 15 min., a zatim ga stavite u pećnicu zagrijanu na 180 stupnjeva i pecite 15-20 minuta.

Za nadjev, blitvu operite i kratko ju blanširajte u kipućoj slanoj vodi. Zatim ju prelijte ledenom vodom, dobro ocijedite i nasjeckajte.

Na malo maslinovog ulja kratko popržite nasjeckani češnjak pa mu dodajte blitvu. Posolite i popaprite te kratko pirjajte. Ostavite da se malo ohladi pa ju pomiješajte sa sirom.
U drugoj posudi pjenjačom umutite jaja, vrhnje i mlijeko. Začinite solju, paprom i muškatnim oraščićem. Zatim dodajte smjesu od blitve i sira pa dobro izmiješajte. Smjesu rasporedite na napola pečeno tijesto. Odozgo posipajte sitno sjeckanim peršinovim lišćem i pecite još otprilike 30-35 minuta.
Pečeni quiche pospite sa malo parmezana i ostavite da se malo ohladi.


U originalnom receptu blitvu treba ispasirati u multipraktiku, pa dodati sir i još jednom ispasirati. Ali ja ne volim kad se blitva stopi sa sirom u zelenu masu pa sam blitvu samo nasjeckala, a ni sir nisam jako zdrobila – volim kad se mogu raspoznati zasebni komadići blitve i sira :)
Stavila sam manje mlijeka, nego se u receptu navodi jer ne volim kad je nadjev gnjecav, a dodala sam i žlicu gustina – volim dodavati gustin u takve nadjeve jer on malko "zgusne" smjesu.


I quiche je bio odličan. Radila sam takve slične nadjeve od blitve i sira, ali do sada sam ih kombinirala s običnim prhkim tijestom. Ali ovo tijesto sa sirom i kukuruznim brašnom me oduševilo. Do sada nisam radila takvo tijesto s kukuruznim brašnom, ali ubuduće sigurno hoću: )


Broj komentara: 7: