Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

08. 09. 2009.

Krem juha od paprike s okruglicama od dvopeka

Već sam pisala o tome da ne volim juhe, to nikad ne zaboravim spomenuti. Ovo je jedna od juha koje mi se donekle sviđaju (ali ipak, ne može tu biti govora o ljubavi između mene i juhe).
U ovoj juhi mi se sviđa što voda malo ispari dok se paprika kuha, pa se onda to lijepo usitni i doda se kiselo vrhnje i onda dok se okruglice kuhaju, juha se malo zgusne zbog škrobastih svojstava okruglica od dvopeka, i evo, krem juha je gotova: )

Image and video hosting by TinyPic

Za juhu
1 žlica maslaca
1 crveni luk
400 g crvene paprike
1 čajna žlica slatke mljevene paprike
750 ml juhe (ili voda + kocka za juhu)
125 ml kiselog vrhnja
ocat
sol, papar, šećer

Za okruglice
6 dvopeka (ili 6 žlica krušnih mrvica)
1 jaje
2 žlice nasjeckanog peršinovog lišća
1 žlica maslaca
prstohvat muškatnog oraščića
sol, papar


Za juhu, luk oljuštite i sitno nasjeckajte.
Papriku operite očistite i narežite na sasvim male kockice (što je sitnija, prije će se skuhati).

Rastopite maslac pa na njemu ispržite luk. Dodajte narezanu papriku, mljevenu papriku te sol i papar pa pržite oko 2 min. Zalijte juhom (ili vodom i dodajte kocku). Kuhajte 10ak min. na laganoj vatri (pokriveno).

Zatim tu smjesu sameljite u multipraktiku (ili štapnim mikserom) da dobijete glatku smjesu. Dodajte malo octa i kiselo vrhnje pa opet kratko promiksajte u multiprktiku da se sastojci povežu.

Juhu vratite u lonac.

Za okruglice, dvopek sameljite.
Ili možete upotrijebiti krušne mrvice (to nije posve isto, ali svodi se na isto:) ja sam lijena mljeti dvopek; nije dovoljno zdrobiti ga, nego ga baš treba samljeti).
Samljeveni dvopek pomiješajte s jajetom, mekanim maslacem, peršinovim lišćem i začinima pa zamijesite glatku smjesu.

Ako je smjesa previše suha možete dodati malo vode, ili malo maslaca, ako se smjesa ne povezuje.
Ako je smjesa previše gnjecava dodajte krušne mrvice.

Od dobivene smjese oblikujte male okruglice.
Image and video hosting by TinyPic

Zakuhajte juhu i onda u nju dodajte okruglice i kuhajte na slaboj vatri 10-15 min.

Juhu začinite solju, paprom i šećerom, poslužite odmah.

Po želji, juhu poslužite ukrašenu nasjeckanim začinskim biljem i sjemenkama suncokreta.

Broj komentara: 7:

  1. baš smo raspravljali danas na ručku kakva bi bila juha od paprike .. i evo je kod tebe :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni ja ne volim da jedem supe,juhe,čorbe ...ali ih zbog ukućana koji ih, naprotiv,obožavaju, uvek,svakog dana spremam. Ovo deluje zanimljivo, posebno zbog okruglica.Probaću, hvala na preporuci :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni zvuči jako zanimljivo i privlačno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Shangri La Food - telepatija:))))))))

    emo_serpica - ja ih definitivno ne volim, ali povremeno koja zaluta u moju kuhinju:)
    Probaj:)

    Sweet Corner - hvala:)

    Snježa - probaj:)

    OdgovoriIzbriši
  5. E ovo mi je nešto skroz novo. Uopće ne mogu zamisliti okus ove juhe.
    Baš imam tonu paprike koju treba nekako potrošiti, moram se konzultirati s dragim ali mislim da bi ovo mogli vrlo brzo imati za ručak! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Andrea - i ja imam sličan problem s paprikom, ovaj tjedan sam već dva puta radila ovu juhu i čak mi se donekle počela sviđati. Ja ju volim potpuno hladnu, iz hladnjaka i onda ju nalijem u čašu (naravno, bez okruglica) i pijem ju kao sok. Inače ne volim te "povrtne sokove", ali ova juha mi je baš osvježavajuća:)

    OdgovoriIzbriši