Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

31. 12. 2009.

Kocke od špageta

Ove slasne slane kocke temelje se na receptu za Tortu od blitve i tjestenine, a namijenjene su "mojima" : ) koji ne vole blitvu: )))

Image and video hosting by TinyPic

Sastojci
400 g špageta
1 crveni luk
2 češnja češnjaka
1 manja crvena i zelena paprika
200 ml pirea od rajčice
2-3 žlice nasjeckanog začinskog bilja (peršinovo lišće, bosiljak…)
3 jaja
2 žlice brašna
100 g naribanog tvrdog sira
2 žlice krušnih mrvica ili pšeničnih klica + maslac
sol, papar, šećer


Obje vrste luka očistite i sitno nasjeckajte. Paprike očistite i narežite na rezance. Povrće ispržite na zagrijanom ulju pa dodajte pire od rajčice, malo šećera i začinsko bilje pa kratko prokuhajte. Začinite solju i paprom, po potrebi šećerom, a ako želite kiselije, možete dodati i malo octa.

Tjesteninu skuhajte prema uputama s pakiranja, ocijedite ju i prelijte s 2 žlice ulja (ili prilikom kuhanja dodajte ulje u vodu) i promiješajte da se ne slijepi, ostavite da se malo ohladi.

Skuhani umak dodajte tjestenini i lagano promiješajte.

Umutite jaja pa im polako dodajte brašno, mutite da se sastojci povežu i smjesu dodajte špagetama zajedno s naribnaim sirom i sve dobro promiješajte. Začinite solju i paprom.


Lim za pečenje namastite po dnu i stranicama te ga posipajte krušnim mrvicama ili pšeničnim klicama (možete ga obložiti papirom za pečenje pa papir namastiti i posipati mrvicama).

Ja sam opet koristila pšenične klice jer nisam imala mrvica.

Ove kocke pekla sam u keramičkom pekaču (30 cm x 22 cm), namastila sam ga i posipala spomenutim klicama i nije bilo problema s vađenjem «složenca».

Smjesu od tjestenine rasporedite u kalup, pritišćite ju donjom stranom žlice da bude zbijena, da među njom nema praznog prostore, odozgo zagladite.

Namastite aluminijsku foliju i njome prekrijte kalup za pečenje.

Jelo stavite u pećnicu zagrijanu na 200 stupnjeva i pecite oko 1 sat.

Maknite foliju i tortu ostavite da se hladi 5-10 min. Zatim na kalup stavite tanjur i sve zajedno okrenite da "kolač" sklizne na tanjur (odlijepite papir, ako ste ga koristili).

Složenac odmah narežite i poslužite dok je vruć, kao prilog ili glavno jelo…





.

Broj komentara: 8:

  1. Recept kao i uvek neobičan!Sve najbolje Sanelice u 2010!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sigurno je fino - volim tjesteninu i nikada mi ne dosadi. Sretna Nova!

    OdgovoriIzbriši
  3. ovo je skroz otkačeno!
    Sve najbolje u Novoj!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nek' Ti bude sretna Nova 2010!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vera - hvala, tebi također sve najbolje:)

    Laka kuharica - probaj:) Hvala, i tebi sve najbolje:)

    Tadeja: hvala:)))
    sve najbolje:)

    nena - hvala, sve najbolje u Novoj:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretna Nova, na početku i super je recept! Inače volimo špagete ali ovo je nova verzija :) hvala

    OdgovoriIzbriši
  7. lucky - hvala, drago mi je da vam se i ova verzija sviđa:)))
    Također, sve najbolje u Novoj:)

    OdgovoriIzbriši