Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

13. 01. 2012.

Gerber-pogača


Recept za Gerber-pogaču potječe s Coolinarike, a kod mene je doživio izmjene:)


Tijesto
600 g brašna
1 suhi kvasac (7 g)
2 čajne žlice soli
1 jaje
2 žlice ulja
oko 250 ml mlakog mlijeka

Nadjev
200 g svježeg kravljeg sira
1 jaje
4 češnja češnjaka, oljuštena, sitno nasjeckana
sol, papar

Za premazivanje i posipavanje
1 bjelanjak (ili žumanjak umućen s 1 žlicom vode ili mlijeka)
sezam


Svi sastojci za tijesto trebaju biti sobne temperature.

Za tijesto, u posudu stavite sve sastojke i zamijesite glatko tijesto. Oblikujte ga u kuglu, stavite u posudu, pokrijte vlažnom krpom i ostavite na toplom da se digne.

Za nadjev, pomiješajte sve sastojke da dobijete glatku smjesu, začinite prema ukusu.

Dignuto tijesto premijesite i podijelite na dva dijela. Jedan dio razvaljajte u krug veličine posude za pečenje (kod mene je to bilo 30 cm). Razvaljano tijesto stavite na komad papira za pečenje pa na tijesto ravnomjerno rasporedite sve sastojke.

Drugi komad tijesta razvaljajte u krug i stavite ga na nadjev.

Na sredinu tijesta stavite šalicu/zdjelicu kako biste označili sredinu, a okolno tijesto oštrim nožem izrežite na 12 komada. 



Svaki komad dva puta zaokrenite oko njegove osi.



Oblikovano tijesto pomoću papira prebacite u posudu.
Ostavite ga na sobnoj temperaturi 20ak min.



Zatim ga premažite umućenim bjelanjkom (ili žumanjkom umućenim s 1 žlicom mlijeka/vode) i posipajte sezamom.



Pogaču stavite u pećnicu zagrijanu na 190 stupnjeva i pecite oko 35 min.


.

Broj komentara: 6:

  1. Divna ti je ova pogača kao i sve pogače koje dolaze iz tvoje kuhinje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ove tvoje pogače samo zovu: napravi me!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jos jedna fenomenalna pogaca!!! Sve su mi prelepe! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jelena;
    hvala:)

    Snježa;
    napravi!
    :)

    Miki;
    hvala:) probaj:)

    Nataša;
    hvala:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. božana draga toje sve odlično moramo to isprobat puno pozdrava vama svima.

      Izbriši